Tuesday, January 15, 2013

Diet !!! err

Assalamualaikum w.b.t

"Diet?? oh aku memang manusia yang tak boleh nak berpisah dengan nasi. Nasi kan makanan asasi rakyat malaysia..X gitu??"

Hahaha..tu ayat semester lepas.Kata orang azam barulah katekan. Masa orientasi nak masuk degree tu baru aku perasan yang salah sorang kawan aku dah kurus.Wowowo..sorry to say bukan nak bias tapi awak memang tak sesuai untuk jadi kurus, lagi satu awak tak comel kalau kurus. Tapi sayang seribu kali sayang aku memang tak ada kuasa nak cakap depan-depan..Terlajak perahu boleh undur kalau dah terlajak kata ermm nasib ko lah labu...

Tapi tapi kadang-kadang aku teringin jgak nak jadi kurus, ye ar sampaikan classmate pon kate aku dah berisi. ishh memang tak sayang mulut,,Tipu ar kan kalau tak ada pasang niat untuk itu. So, memandangkan akak-akak depan,tepi kanan,tepi kiri semua mempunyai azam yang sama sengan aku so kiteorang mengambil keputusan untuk jog petang-petang. memang penuh ar petang-ptang kat PULAKO tu.

Bukan takat akak-akak jiran bilik aku je,,nuuu classmate's aku pon x nak mengalah ni,,Ye ar kan cuti dah lama,masing-masing tanak lemak kan badan. memang tepu ar jadinya nanti. Kalau si Hajimolkan tengok kite orang jogging mesti senyum sampai ke telinga. "Encik sape kata budak-budak class L6 ni pemalas nak bersenam ,kami rajin tw ..cuma belom sampai seru je tu!!


apa yang anda nampak? itulah realiti,,bukan pose saja2 tw.kat,mek,tenom,jac,fifah,mida and ika


kami berjogging ni,,with Romina.


p/s : sihat-sihatkanlah badan anda sebelum penyakit tu datang.hikhikhik.. Apa kaitan?? and bak kata clasmate aku EMON apa jahitan?? XOXO


No comments:

Post a Comment