Saturday, January 12, 2013

Lepaksss..Sshhhh..

Assalamualaikum.

Hari ini aku bukan nak story-mory taw. Saja-saja nak letak gambar kawan baik aku..Nama dia Norshazila binti Mohd Salman. hok aloh..Selama aku berkawan dengan dia Alhamdulillah dia baik dengan aku. Sayang sangat dengan si Mek ni. Dia orang Kelantan. Semester 1 PPISMP aku dengan dia tak rapat lagi. Nowsadays, hahaha tau tak weolls dah macam belangkas.. Berkepit saja.

Masa tu weolls pergi kafe,adalah sorang mak cik ni tegur yang weolls ni kembar.( kembar ke??)
tak ada ar kembar. Maybe ketinggian yang berapa nak tinggi tu serupa. So bila tengok dari belakang memang serupa walaupun tak sama. hihikhik..

Alhamdulillah,Sesungguhnya kuasa Allah sangat besar. Allahhu Akbar. Wat masa ni kami saling memerlukan tika ada masalah. Dia seorang kawan yang baik,pendengar masalah yang setia. Perkara yang aku suka ni dia seorang suka merendahkan diri.




Story pasal si Mek ni tapi acane ni gambar tuan punya blog ni boleh ada sekali..??Pening-pening..




p/s : pilihlah sahabat yang menolong kita masa susah.

nak dengar pantun tak???


sembelih lembu setiap tahun,
sedekah diberi seikhlas hati,
tanganku hulur memohon ampun,
semoga persahabatan kekal abadi.

macam kenalkan pantun ni??? hakhakhak
 
Ingat : Dalam dunia ni memang senang nak cari kawan tapi susah nak cari sahabat. XOXO

No comments:

Post a Comment