Saturday, January 12, 2013

SUDAH CUKUP SUDAH

Assalamualaikum..

Dah lama tak update blog ni..maklumlah sejak berdegree ni (amboi macam buzy berbeno.Auta sangat-sangat. Baca boleh ,percaya jangan..hikhik). Memang blog ni dah aku buat pekasam kalau boleh. Berbalik pada cite yang aku nak kemah-keming ni adalah tentang kisah aku dengan ....(dah macam rahsia penting lak tetibe).Tak tahu nak mulakan macam mana (urm,Auta lagi aku ni) oklah..Serius semua!!!!
 
Alkisah, kisah ni bermula apabila after pmr ar. bese ar bebudak apa tau..monkey lovey-doveylah katakan. Kiteorang memang kamcing sebenarnya.Nak jadikan cerita , one day tu kite orang ada insiden yang tak dapat diselamatkan. Malas nak cite panjang lebar, kiteirang amat mementingkan pelajaran berbanding lovey-dovey ni. So,hubungan ni terhenti di situ,,CEHHWAHH.
Truthly,memang aku rasa brsalah yang teramat ni.Tapi apakan daya kalau aku cakap dengan dia 5 tahu dulu memang dia akan kata aku ni sakit.Apa-apa je ar. Pada fikiran aku ,dia ubah diri dia 100% maybe lah sebab aku. Walaupun aku perasan teramat ni. Serius ni. Lama gilekan aku perap cite aku ni. So till today aq rasa aku dapat kumpulkan kekuatan aku untuk terus terang dengan dia.
Masa ini aku rasa apa dia nak fikir,lantak dialah janji aku dah cakap. Korang nak tw apa dia cakap after aku cakap dengan dia??

" nida,, yang lepas tu sudah la..aq memang dah lama maafkan ko,
x ada sapa-sapa pon yang salah dalam hal ni, cerita kita dulu sampai situ je,
memang dah lumrah, x ada yang kekal selamanya,, 
lagipun, perubahan aku semuanya sebab aku sendiri, bukan salah ko, 
move forward ok? jangan fikir lagi. "

So sekarang ni, aku dengan urusan aku untuk menjadi seorang pendidik dan dia dengan urusan dia yang sedang buat engineering kat UMT.. Kata orang jodoh itu rahsia Allah. Aku hanya mampu doa yang terbaik saje.Aku masih seorang manusia ok..hehehehe

Apa yang korang rasa after baca aku punya statement?? apa-apa je ar .Who's care? hakhak..


p/s : cerita lama tak payah nak ungkit balik,nanti rosak badan ko,,katekoo!! XOXO

No comments:

Post a Comment