Wednesday, January 23, 2013

Transformasi...felina

Assalamualaikum wbt.


Chaiyo chaiyo.. Felina inch loss..
tertanya-tanya apa kaitan aku dengan FELLINA INCH LOSS??

azam baru tahun ni..hikhikhik..*__*
yeah yeah.. bersama moto azam baru,,

Ke Arah Postur Yang Lebih Cool..hehehe Promote Lebih..
Fellina Inch Loss lotion.
Siapa yang tak nak tak kisah pon..
Soalan : Kenapa aku boleh percaya ?? sebab kawan aku pon dah cuba pakai dan kesannya wowowo..
Gerek seyh!! hahaaha
Lagi satu aku cara penggunaan luaran je, jadi aku masih boleh consider dan cuba.
kalo ubat makan aku tak yakin sangat..

aku masih dalam percubaan,, Wish me luck,,
#cantik itu perlu sekali sekala.

P/s : nah amik ko testimoni  http://kasihaleeya.blogspot.com/2012/11/felinna-inchloss-lotion.html

Thank you for reading this entry !

No comments:

Post a Comment