Monday, May 27, 2013

Aku, Perempuan & Rugby.

Assalamualaikum wbt.

hye peeps !

tengok tajuk dah macam novel berangan lebih, sila perasan ! apa kaitan aku memang perempuan sejak azali ni dengan rugby?? hello !! ganas tau main bola rugby. bila aku tengok budak laki main pon aku dah seram, kata orang main 'romper' adoii tu ar pasal ada yang patah tangan, patah kaki patah segalalah patah ar tapi patah hati aku belum dengar agy.huhuk ..sebenarnya citer ni dah lama,,aku dok buka folder gambar,tetibe lak terClick folder gambar aku main rugby. ter tu tipu je,sengaja sebenarnya. wokey2. Korang percaya ke aku ni yang tinggi tak seberapa ni men rugby?? haah gler ar kan girl men rugby,eeuuww !!! rugby tu ,ganas tau. So, jangan pandang aku sebelah mata !! ahaks.

hahahaah propa lebih kan,,permainan rugby yang aku maksudkan tu bukanlah rugby yang macam korang tengok kat cerita Mega Movie malam Sabtu tu..tu ganas,bahaya betul,nak2 aku girl ,body nak guna lama tuu,,haha skop permainan tu diolah supaya sesuai dimainkan untuk semua orang. namanya rugby sentuh,, siyes aku cakap nama group kami memang x boleh tahan " Gadis dan Bunga" adoii korang jangan ingat nama group aku, ada lagi nama group lain yang pelik tu " Kampung Baru Jumpa' ok pelikkan,,sila abaikan ! aku dilatih oleh classmate aku,,namanya Hamdan ,dia ni memang pemain rugby sejak sekolah lagi,



kami punya coach,,Ni kalilah Hamdan ,ahaks
selama seminggu perlawanan ni berlangsung,, aku tak main sangat biasa ar kaki injured sebenarnya,, haah memang auta ar kan..so aku jadi benchwarmer je...pemerhati !!
betapa komitednya so hamdan ni,,

group aku memang terbaik,,
walaupun kami tak berjaya tapi paling tidak ukhuwah kami sekelas semakin erat, bese ar kalo ad perselisihan faham ,,sedangkan lidah lagi tergigit inikan pula kami sekelas kan.

ni kumpulan lelaki dari batch aku,dorang menang,,tahniah wat dorang,

here we are,, "Gadis dan bunga RC"
kami masih dalam peringkat awal, banyak kali ditegur tentang peraturan permainan,,masa rehat kami berbincang dengan si Hamdan ni cane nak mantopkan lagi permainan kami,,set up balik apa yang kurang,,
pengalaman yang paling kelakar memang sampai sekarang aku tak boleh lupa Tenom ar ,kami hampir nak menang tapi dia boleh letak bola kat garisan,,lepas tu dia sorak kegembiraan ingat kumpulan kami menang,haha memang kelakar pon,,tapi hakikatnya tak menang,sebab garisan yang dia letak tu masih awal lagi,,garisan yang sepatutnya adalah kat hujung,,pelik betul ar dia ni,,ahaks,

p/s : Kami budak baru belajar. salah tu mesti,,yang penting belajar dari kesilapan, huhu

thanks for reading this entry !

1 comment: