Monday, May 27, 2013

cerita BR1M

assalamualaikum wbt.

hye peeps !

hari ini aku bukannya nak berpolitik. so, sila jangan wat 'blackout lak kat aku punye blog ni,ahha..ni cite kenyataan bukan cobaan !! sempena aku tengah menghabiskan cuti sem aku selama 3 minggu ni,,walaupun dia nampak macam pendek je tapi aku telah merapi plan untuk bercuti tanpa perlu memikirkan apa nak jadi ngan bilik kat IPG aku tu,,ahaks propa je tu!. sebenarnya aku memang dah plan nak habiskan baucer buku aku tu yang berbaki rm100. nasib baik Abg Amir ada call aku cakap pasal ada Ekspo Buku kat Johor..gembira tak terkata..macam poyo je sambil mata dikebil-kebilkan.


serius best gler, seronok betul,,jualan murah..

percaya tak harga buku yang RM30 ke atas sumenya turun dan berharga dalam RM8..mula-mula aku pon percaya..tapi ble aku pergi.. Mak ai ! ramainya orang,,ada ang keluar sampai bawak kotak agy,,giler mak dasyatnya..memandangkan sumenya buku BI je so aku habiskan dalam RM50 untuk buku saja,,wah, ulat buku ar aku lepas ni,,balik umah je abah kemain senyum lebar sebab tengok aku semangat beli buku English,, so masalah lain lak yang timbul mampu ke aku nak habiskan baca buku-buku ni,,ea hello buku BI yang lama pon aku tak habis agy,,

banyak gler bab betul kan,,ahaks,,

setelah disusun jumlah ketebalan semua buku melebihi Kamus Dewan  Edisi Keempat,,
dasyat ke tak ,,ni ar buktinya buku-buku kat sana,,aku jangan ditanya,,dah bape round aku wat marathon,,

nampak tak?? T__T menangis weyh kalo uolls bookworm yg datang sini,,terbaik!
yang lagi RM50 tu aku habiskan kat Book Talk kat Taman Dahlia beli alat-alat tulis,,huhu. akhirnya aku dah berjaya habiskan kesemua baucer buku RM250 dengan sebaiknya,,ahaks,

P/s : so, macam mana pulak korang habiskan baucer buku korang? ahaha,,

thaks for reading this entry !



No comments:

Post a Comment