Friday, June 28, 2013

seoul garden

assalamualaikum wbt.

hye peeps !

dah lama aku tak merepek kat blog aku ni. bermuhasabah ar aku kalo nak create cter. sebenarnya aktiviti ni dah lama pon berlalu. kami suka-suka je outing keluar makan gi Seoul Garden. faham-faham je ar kalau orang jenis aku ni memang susah nak jenjalan. pada aku ni outing sangat leceh. tapi kalo outing mempunyai tujuan untuk membesarkan perut memang aku ar orang pertama yang setuju.. macam biasa plan ni jue yang mula-mula cadangkan. alasan dia boleh diterima sebab tak lama agy nak pose, so why not kite suka-suka outing gi seoul garden tu.

sebenarnya aku ni baru first time pergi sini. nasib baik jue ni pernah pergi dengan rumate dia. biasa ar kalo dah tekak orang melayu ni mana nak makan benda yang setengah masak. memang aku agak janggal untuk grill daging-daging yang aku pilih. kalo kat sini part yang paling best adalah ais-krim dy. kteorang siap bertambah agy.. adalah dalam 4-5 kali. tapi si Romina ni 6 kali tambah.haha patot ar makan tak habis.


ni kalilah makan besar sebelum duit takada..hahah
tapi romi berbaik hati nak kopekkan udang untuk aku dengan jue. thanks romi. kami pergi berempat sebenarnya. tu yang kat gambar atas tu ika..

romi yang khusyuk kopek udang untuk aku,hahah

jue yang lapar tak terkata terus ngapp apa yang kat depan mata dia tanpa hirau kamera.
selesai makan je jangan tanya kenapa kami gi ladies room.hahahah bayangkan 4 jam kami wat kenduri kat situ. memang kenyang tak sangka..nak jalan pon susah.mengah tak pasal-pasal.
sampai sekarang aku teringatkan ais-krim yang aku makan,, tengok pon dh terliur.hahah
#pesanan penaja :
1. sebelum korang masuk kat seoul garden make sure korang jangan makan makanan berat yang mengenyangkan.
2. buanglah segala apa yang hendak dibuang kerana kat sana tak disediakan tandas ye. 
3. jangan terlalu tamak untuk amek makanan yang dihidangkan di situ. takut membazir nanti.
4. makan jangan bersulamkan air nanti cepat kenyang. huhu

 
p/s : makan-makan jugak tapi beringat-ingat kepada orang yang tidak bernasib baik.

#thanks for reading this entry !






1 comment:

  1. alhamdulillah..rezeki kan..terliur tengok ais krim tu dik..sedap je..nak meraikan kehadiran Ramadhan suatu yang sangat molek sekali..moga Ramadhan kali ini lebih bermakna untuk kita semua :)

    ReplyDelete