Friday, January 3, 2014

2014 dah..

assalamualaikum wbt

hye peeps !

Tahun 2013 dah melabuhkan tirainya. banyak perkara yang berlaku dalam kehidupan aku sepanjang tahun ni. teringin sangat nak wat ala-ala flashback gitew. tapi aku bukan ar fatin liyana, hanis zalikha atau yuyu zulaikha yang bila aku keluarkan gambar flashback dulu-dulu ada orang nak baca. apa ada hal kan. aku kan tuan empunya blog ni,haha..

nak aku buat wishlist untuk tahun ni pada aku amat berat untuk aku laksanakan. tapi yang paling penting adalah "BE YOURSELF". selalu jujur pada diri sendiri. orang nak kata aku ni apa kita wat donno je.. asalkan di mata Allah kita tidak melebihi batas.

sepanjang 1.1.2014 ini juga pelbagai pengalaman yang aku alami.

-------> balik ipg- naik bas sampai ke Amanjaya sorang-sorang- turun bas then amek inisiatif nak jimat punya pasal amek bas transit gi Medan Kit- ingat nak nek bas terus sampai ke Tanjung Rambutan tapi kat sana ramai awang-awang hitam -call teksi- semuanya sorang-sorang- then malam-malam dok lepak-lepak tetibe ada kes plak kat bawah blok- konon jadi ala-ala JAIP..

so korang semua, Selamat Tahun Baru !!

segala aktiviti aku sepanjang tahun 2013 ..yeah!!

 di Teluk Senangin bersama bakal-bakal doktor. in Shaa Allah. =)

hari raya aidil adha dah macam hari raya aidil fitri pulak. semua nak pakai baju lawa-lawa di samping ziarah menziarahi ecehceh.


pbs kat depan rumah je. sk taman molek,cikgu-cikgu kat sana semuanya baik..

apa yang penting kerjasama. thanks alice jue and thurga sebab sudi menerima insan yang lemah ini jadi ahli kumpulan untuk amali pj.

release tension kejap before exam final kat LOst World..
even meeting ni nampak macam laz minit tapi memang seronok.
p/s : 2013 memang dabooom ar..

thanks for reading this entry!

1 comment:

  1. mesti tak sabar nak keluar ipg kan..hehe
    harap 2014 lebih baik dari 2013 :)

    ReplyDelete