Monday, January 13, 2014

Miracle Cell No. 7... apakah??

assalamualaikum wbt..

hello peeps !

mesti korang tertanya-tanya tentang " Miracle Cell No. 7". sebenarnya itu adalah satu tajuk filem korea. masa pertama kali aku tengok tajuk dia aku rasa macam tak berminat betul taw. tapi bila aku tengok cerita sambil menghayati..Fuhhh aku boleh bagi 5 bintang. sebenarnya aku bukan peminat tegar Kpop tapi bak kata orang takkan selamanya nak tengok cerita Kak Limah je kan.

ok. sekarang aku bagi review cerita itu. Cerita ini mengisahkan tentang seorang anak yang hendak membela kematian ayahnya di muka pengadilan. tapi tu masa anak tu dah besar. masa dulu-dulu tu ayah dia ini lembam sikit. then, ada insiden yang belaku yang menyebabkan ayah dia masuk penjara. masa di penjara tu banyak adegan-adegan yang menarik serta kelakar. aku boleh gerenti korang mesti ketawa. cerita berlatar banyak konsep flashback. so, aku harap korang tak keliru ok?? ni aku ada kepilkan gambar yang aku ambil dari internet...hehehe

ni cover depan movie tu.

part ni memang sweet.

ni geng ayah budak tu.
yang korang nampak Park Shin Hye tu dia besarnya budak tu.

di samping korang ketawa, korang juga perlu sediakan tuala atau tisu, korang akan menangis. serius !! kepada hati yang kering tu aku sarankan korang tengok citer ni.. 

p/s : pastikan anda tidak tengok ramai-ramai. mana tau ada yang nak nangis ke..wakakaka

thanks for reading this entry!!



No comments:

Post a Comment