Saturday, October 10, 2015

tourist

assalamualaikum..

Apa yang aku nak share dengan korang pada entry aku kali ini adalah satu topik " Tourist" atau pelancong. Suka aku di sini menyatakan bahawasanya aku memang suka jadi pelancong. Tak kisahlah melancong di negara sendiri mahu pun luar negara. Satu perkara yang aku paling gemar bila jadi tourist ni. Orang tak kisah pon apa yang kau buat. apa yang kau makan, dan seumpamanya.

Bila aku jadi tourist ni banyak benda yang aku belajar. Mungkin bonus bagi aku sebab aku ni boleh dikategorikan sebagai orang yang peramah. Senang aku bebual dengan strangers, mudah aku nak bertanya kalau aku tersesat jalan. The best is aku boleh cuci mata dengan senang hati.

Jiwa aku memang suka keseorangan. tapi apa-apa pon bertiga lebih baik. Sememangnya aku harap partner aku boleh share minat aku. In Shaa Allah pada masa akan datang aku akan teruskan dengan minat aku yang ini. Mungkin aku akan luaskan perjalanan berdua mungkin. Who knows.

Tapi satu je yang aku nak pesan, percayalah, semakin kau berjalan semakin kau belajar sesuatu yang orang lain tak dapat belajar. and you will be happy.

No comments:

Post a Comment