Saturday, October 10, 2015

Melaka

assalamualaikum.

satu kerja gile bila kau travel melaka dari perak sorang-sorang. Konon nak amek pengalaman. mula-mula aku memang risau, takut. tapi belum cuba belum tau kan. nasib baik kat Melaka tu aku ada kenalan. nama dia Iftah. Dia perempuan okey.. Jangan buat dosa kering.. Aku menginap di rumah dia. kat Bukit Baru.

Selalunya bila travel dengan family, semestinya pergerakan aku terbatas. Nak gi mana-mana memang tak boleh. Nasib baik dengan Iftah ni satu kepala dengan aku.  Dia tau apa yang aku nak. Aku suka tangkap gambar. jadi dengan dia nilah aku belajar cara nak amek angle baik punya. hihihi

Memandangkan duduk kat rumah dia jadi perbelanjaan aku save sebab makan kat rumah dia. Thanks wey. So berbalik pada cerita travel kita tu,tempat pertama dia bawak aku gi jalan-jalan sekeliling Bandar Hilir



  

   
                                                  



that's all.. to be continue..

No comments:

Post a Comment